HACO Hungary
Aktuális információk
Weboldalunk folyamatos fejlesztése miatt előfordulhat, hogy nem az elvárt módóon működik. Ezeket a hibákat igyekszünk fokozatosan, lehetőségeinkhez mérten minél előbb kiküszöbölni.
Az ezen problémák miatt felmerülő kellemetlenségekért elnézésüket kérjük.

Megértésüket köszönjük...





Általános szerződési feltételek H LOGIC, s.r.o, cégjegyzékszám: 46 746 536
Hatálybalépés: 2024.01.02


1. Alapvető rendelkezések

Jelen általános üzleti feltételek 2024. január 2-tól érvényesek és a www.hacohungary.hu oldalon vannak közzétéve. Minden szállítás az alább listázott feltételek szerint történik. A jelen feltételek által nem szabályozott jogviszonyokra a Szlovák Köztársaság Polgári és Kereskedelmi Törvénykönyvének rendelkezései az irányadók.

2. Adásvételi szerződés

Adásvételi szerződés a H LOGIC, s.r.o. valamint a vevő között a vevő által kiállított megrendeléssel (e-mailben, telefonon vagy online megrendelés formájában) és az eladó által kiadott adóbizonylat (áruszámla) kiállításával jön létre. Ha a vevő jogi személy, köteles az eladóval közölni cégnevét, székhelyének címét, beleértve az irányítószámot, uniós adószámot, telefonszámot és e-mail címet.
A megrendelést a kiállított számlával mindkét fél adásvételi szerződésnek tekinti. A számla szállítólevélként is szolgál.
A szerződő felek megállapodása szerint a számla postai úton, e-mailben, fuvarozó társasággal érkezik a vevőnek, megfelelően megjelölt csomagban, vagy az áruval együtt kézbesítik a rendeltetési helyre. Az eladó nem vállal felelősséget a számla elvesztésével okozott károkért.

3. Árkalkulációk, árajánlatok

Az árajánlatok nem kötelező érvényűek és csak tájékoztató jellegűek, harmadik félnek nem adhatók át.

4. Árak

A termékek árait az eladó - a szállítás időpontjában érvényes - árlistája határozza meg. Az esetleges kedvezmények az adásvételi szerződésben, vagy a számlán vannak feltüntetve.
A vevő a rá vonatkozó árakat a www.hacohungary.hu weboldalon, regisztrációt és az eladó utólagos visszaigazolását követően tekintheti meg. A weboldalon szereplő árak eltérései esetén az eladó fenntartja a jogot, hogy azokat helyesbítse vagy javítsa.

5. Fizetési feltételek

A megrendelt termékek kifizetése banki átutalással történik.
A banki átutalással történő fizetés visszaigazolása a vásárló számlájáról továbbított kimutatás.
Abban az esetbe, ha a vevő nem tartja be a fizetési feltételeket, különösképp ha késik a fizetéssel, az a szerződéses jogviszony súlyos megsértésének minősül, és az eladó jogosult:

  • előleget követelni, ha a vevő egy fizetéssel késik
  • csökkenteni vagy lemondani a megállapodás szerinti árengedményt az áruk árából
  • felfüggeszteni a szállítást, ha olyan körülmények merülnek fel, amelyek megkérdőjelezik a vásárló fizetőképességét, valamint ragaszkodni az esedékes összeg azonnali megfizetéséhez
  • elállni az adásvételi szerződéstől - az ebből eredő károk (költségek) a vevőt terhelik
  • minden megkezdet nap után 0,05%-os késedelmi kamat megfizetését követelni az esedékesség lejárta után
  • elhalasztani a szállítási időpontját

A fent felsoroltak alkalmazhatók önmagukban vagy más szankciókkal kombinálva.

Az eladó jogosult a követelést a vevővel történő egyeztetés nélkül a faktorcégre átruházni. A bírósági és peren kívüli követelések behajtásával kapcsolatos minden költség a vevőt terheli.

6. Tulajdonjog megszerzése

Az eladó a kiszállított áru tulajdonjogát a vételár teljes kiegyenlítéséig fenntartja.

7. Áru kiszállítása

Az áru szállítása az eladó költségére történik, ha a megrendelt áru ára meghaladja a 150,00 EUR összeget ÁFA nélkül, szóban: százötven eurót ÁFA nélkül. Ha a megrendelés nem haladja meg a megadott értéket, az eladó fenntartja a jogot, hogy 4,99 EUR ÁFA nélküli, szóban: 4 euró és kilencven kilenc eurócent ÁFA nélküli kezelési költséget, valamint utánvéti díjként 1,00 EUR ÁFA nélkül, szóban: egy eurót ÁFA nélkül számoljon fel.

Az eladó kötelezettséget vállal olyan csomagolás alkalmazására, mely biztosítja az áru sértetlenségét a szállítás során.

8. Szállítási idő

A szállítási határidők érvényessé válnak:

  • az eladó írásos visszaigazolásával a megrendelésről
  • az előleg befizetését követően
  • a megrendelés az szállítás időpontja előtt módosítható (e-mail, telefon). Változtatás esetén a szállító nem vállal garanciát a határidő betartására. A megrendelés feldolgozási időpontjának módosítása csak közös megegyezéssel lehetséges. Ha nem állapodnak meg alternatív szállítási időpontban, bármelyik fél elállhat a szerződéstől.


9. Reklámpanelek

A reklámpanelek (továbbiakban berendezések) hosszútávú bérlése a vevő kérésére lehetséges. Az összeszerelés során bérleti szerződés (átadási jegyzőkönyv) kerül aláírásra, amely tartalmazza a H LOGIC, s.r.o. 2023.03.28-tól érvényben lévő általános szerződési feltételeit.

A reklámpanel lehet egy kétoldalas fém bemutatóállvány ezüst vagy fehér színben, esetleg exkluzív kivitelezésű, fém lábakon álló panel, egy szellőzőrendszert bemutató dobozállvány, vagy egy falra tervezett szellőzőrendszer-transzparens. Az állványok szabványos szélessége 120 cm, a transzparens pedig 118x79x13 cm méretű. A felszerelt bemutatóállvány magassága 210 cm. Reklámpanelek összeszerelésekor a rajta kiállított áruk számlájának legalább 50%-a kerül kifizetésre. Exkluzív MDF reklámtáblát a szállító csak abban az esetben biztosít, ha a vásárló legalább 500 euró értékű árut rendel (ÁFA nélkül).

A reklámberendezés a bérleti szerződés hatályának teljes időtartama alatt a H LOGIC, s.r.o. tulajdona marad.

A megrendelő köteles a H LOGIC, s.r.o. meghatalmazott képviselőinek hozzáférést biztosítani normál munkaidőben a megrendelő (vevő) telephelyén található berendezésekhez a jelen szerződésbe foglalt feltételek teljesítésének, valamint a berendezések állapotának ellenőrzése céljából.

!!! A megrendelő (vevő) nem jogosult a berendezést a szerződésben meghatározott helyről elmozdítani és a berendezést harmadik személynek bérbe adni a H LOGIC, s.r.o. előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül. !!!

!!! A megrendelő (vevő) vállalja, hogy a berendezést kizárólag a H LOGIC, s.r.o. által értékesített és forgalmazott termékek promóciójára, bemutatására és tárolására használja. !!!

!!! Teljes mértékben elfogadhatatlan a reklámpanel (berendezés) használata más termékek vagy egyéb árucikkek tárolására, megjelenítésére és reklámozására. !!!

A berendezések normál elhasználódásából adódó javítási-, karbantartási- vagy cserélésének költségeit a H LOGIC, s.r.o. téríti. A hirdetőtábla (berendezés) helytelen kezelésből, jogosulatlan áthelyezésből, sérülésből, megsemmisülésből vagy elveszítésből eredő mindennemű javítási költséget a megrendelő (vevő) köteles téríteni a szerződésben/átvételi jegyzőkönyvben meghatározott összegben.

Abban az esetben, ha a megrendelő (vevő) bármely feltételnek nem felel meg, a H LOGIC, s.r.o. jogosult az egyedi rendelkezésektől függetlenül a szerződést azonnali hatállyal felmondani és a berendezést a megrendelő (vevő) helyiségéből eltávolítani.

A bemutatóállvány (berendezés) díjmentesen bérelhető.

10. Garancia

A Kereskedelmi Szabályzat alapján az eladó garanciát vállal a termékekre.

A garancia nem vonatkozik azon termékekre, amelyek a vásárló hibájából szakszerűtlen tárolás vagy kezelés következtében, valamint az előírt beszerelési eljárások be nem tartásakor szenvedtek sérülést.

11. Reklamációs eljárás

A megrendelő köteles ellenőrizni a szállítmányt, különösen a csomagolás sértetlenségét, és a sérüléseket, valamint a megrendeléshez viszonyított esetleges eltéréseket a küldemény átvételétől számított 24 órán belül bejelenteni. Amennyiben a küldemények átvételétől számított 24 órán belül nem történik meg a csomag, ill. az áru ellenőrzése, az eladó felelőssége a rongálódásért megszűnik. Az eladó csak azokat a reklamációkat fogadja el, amelyekhez csatolva van a „Reklamációs jegyzőkönyv“ és a sérült áruról készült kép”.

Az eladó nem vállal felelősséget a futárszolgálat miatti késedelmes áruszállításért, vagy az esetlegesen rosszul megadott szállítási cím miatt. A vevő köteles az árut a fuvarozótól/futártól való átvételkor alaposan ellenőrizni és az áru átvételét aláírásával megerősíteni. A futár miatti esetleges áruszállítási elmaradás vagy a futárszolgálat által az áruban bekövetkezett sérülés miatti reklamációt ilyen esetekben haladéktalanul, közvetlenül a futárszolgálat munkatársának kell jelezni. A vevő az átvétel során felfedezett sérült árut a futártól nem veszi át, az áru sérülését a vásárló az áru átvételekor feltünteti az átvételi dokumentumon. Ha a vevő a futárszolgálat munkatársától a szállítás során megsérült árut vett át, a reklamációt nem fogadjuk el és az ilyen reklamációban megjelölt károkat nem térítjük vissza a vásárlónak..

A Szállító nem vállal felelősséget a termék meghibásodásért, ha a hibát a vásárló vagy egy harmadik személy okozta, vagy ha a hiba kopás, helytelen és szakszerűtlen beavatkozás vagy a termék felhasználása következtében keletkezett. Ebben az esetben a szállító a reklamáció ellenőrzését követően nem köteles a reklamációt tudomásul venni és az ilyen terméket visszaküldi a vásárlónak.

Az eladó vállalja, hogy a leszállított áruval kapcsolatos elismert reklamációkat az írásbeli reklamáció kézhezvételétől számított 30 napon belül rendezi.

12. Termék visszaküldése

A vevő jogosult az áru visszaküldését az áru kézhezvételétől számított legfeljebb 30 napon belül írásban, e-mail formájában kérvényezni. Az áru 30 napon belüli visszaküldése esetén a visszaküldött áru vételárából automatikusan 5% kezelési költség kerül levonásra. A kérvénynek tartalmaznia kell a vevő azonosítóját, azon számla számát és kiállításnak időpontját, amelyről az árut vissza kívánja küldeni, az áru pontos leírását, valamint a már kifizetett teljesítés visszaküldésének módját, így különösen fontos a banki folyószámla számának (IBAN) feltüntetése. Ha a vevő az áru visszaküldésére vonatkozó kérelmét kézbesíti az eladónak, és az eladó hozzájárul az áru visszavételéhez, a vevő köteles a sértetlen és pormentes árut eredeti, sértetlen csomagolásban visszaküldeni, az eladó pedig köteles visszatéríteni a vásárlónak az áruért fizetett összeget. Ezt a pénzösszeg a vevő számlájára lesz utalva legkésőbb a visszaküldött áru kézhezvételétől számított 14 napon belül.

13. Válságintézkedések

Járványkor vagy krízishelyzetben a megrendelt árut az eladónak nem lehet visszaküldeni, kivéve az E-shopon keresztül megrendelt termékeket, ahol az áru visszaküldésének törvényes határideje a kiszállítástól számított 14 nap, melyen belül a vevő indoklás nélkül visszaküldheti a terméket.

Az megrendelt áru szállítási határideje ezen időszak alatt meghosszabbodhat.

Ugyanezen időszakban az eladónak joga van módosítani az árjegyzéket anélkül, hogy a vevővel előzetesen egyeztetne. Ha a vevő az e pontban foglalt feltételekkel nem ért egyet, jogában áll elállni a további együttműködéstől.

14. Befolyásolhatatlan tényezők

Az eladó nem vállal felelősséget azon károkért, amelyek valamilyen befolyásolhatatlan tényezők által keletkeztek. Ilyen esetben az eladó köteles haladéktalanul tájékoztatni a vevőt és jogában áll a szállítási határidőt meghosszabbítani, vagy a szerződéstől elállni anélkül, hogy a vásárló felé kártérítési igénye lenne.

15. Személyes adatok védelme

A vevő kijelenti, hogy beleegyezik a Szlovák Köztársaság törvénytárában található 428/2002 számú - a személyes adatok védelméről szóló - törvény 7 § 1. bekezdés módosításai szerint, hogy az eladó a vevő személyes adatait, főképp a fent felsorolt és/vagy az eladó tevékenységéhez szükséges személyes adatait kezelje és tárolja, valamint azokat minden információs rendszerében feldolgozza.

A H LOGIC, s.r.o., mint a személyes adatok kezelője (a továbbiakban “Kezelő”), az Európai Parlament és a Tanács EU 2016/679 rendelete alapján 2016, április 27-én meghozott, a személyes adatok védelméről szóló általános rendelete alapján (a továbbiakban “Rendelet”), értesíti vevőit (továbbiakban “Érintett”), hogy:

  • Az Érintett személyes adatait, melyeket a rendelés leadásakor megad a Kezelőnek, az adásvételi szerződés megkötése és annak későbbi teljesítése érdekében tároljuk, ideértve az Érintett, hibás teljesítésből eredő követeléseinek rendezését is. Az Érintett személyes adatai kezelésének jogalapja az Érintett megrendelésével létrejött adásvételi szerződés teljesítése, és ezzel egyidejűleg az Adatkezelőnek a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogokra és kötelezettségekre irányadó jogszabályokból eredő jogszabályi kötelezettségeinek teljesítése, valamint könyvelése.

  • Az Érintett személyes adatainak megadása a Kezelőnek az adásvételi szerződés megkötéséhez és teljesítéséhez szükséges. Ennek segítségével történik a szerződő felek azonosítása, amely ezen adatok megadása nélkül nem lenne lehetséges.

  • Az Érintett személyes adatainak kezelése az általánosan kötelező érvényű jogszabályoknak megfelelő ideig történik, mely időtartamig a Kezelő köteles ezen adatokat tárolni. A számviteli törvény szerint ez legalább 5 év, az áfatörvény szerint pedig legalább 10 év.

  • Az Érintett személyes adatainak feldolgozása során nem kerül sor automatizált döntéshozatalra vagy profil készítésére.

  • Az Kezelő nem jelölt ki adatvédelmi tisztviselőt vagy képviselőt a Rendeletben foglalt feladatok ellátására. Az érintett személyes adatait a megrendelés megfelelő feldolgozása érdekében átadhatják az Érintett által kiválasztott kézbesítési szolgáltatónak, valamint az Kezelőnek jogi és számviteli szolgáltatásokat nyújtó személyeknek az általános kötelezettségek megfelelő teljesítése érdekében. A Kezelőnek nem áll szándékában az Érintett személyes adatait harmadik országoknak, nemzetközi szervezetnek vagy más, a fent említetteken kívüli harmadik félnek továbbítani.

  • Az Érintett jogosult a Kezelőtől hozzáférést kérni személyes adataihoz, annak helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását kérni és tiltakozni az adatok feldolgozása ellen. Jogosult ezen adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítani, valamint a Személyes Adatvédelmi Hivatalnál panasztételi jogával élni, ha úgy ítéli meg, hogy a Kezelő a személyes adatok kezelése során a Rendeletben foglaltakat megsérti.

A személyes adatok kezelője a H LOGIC, s.r.o., Korpodský rad 506/5, 930 25 VRAKÚŇ, cégjegyzékszám: 46 746 536, a Nagyszombati Kerületi Bíróság által vezetett cégjegyzékbe bejegyzett társaság, típus: Kft, betéti szám. 29742 / T.
Jogaik gyakorlásához (különösen a hozzájárulás visszavonásához, a tájékoztatáshoz való joghoz, a személyes adatok törléséhez, zárolásához vagy helyesbítéséhez való joghoz) a cég feljebb feltüntetett címén vagy e-mailben kell felvenni a kapcsolatot a következő elérhetőségen: info@hacohungary.hu. Ezen jogok gyakorlása, ha a jogszabály eltérően nem rendelkezik, ingyenes.

A személyes adatok gyűjtése és felhasználása elsősorban a szerződés (megrendelés) teljesítése, valamint marketing szórólapok (hírlevelek) és hasonló információk küldése, továbbá ügyfélfiók létrehozása céljából történik. Ezenkívül az adatokat az adózási és kereskedelmi archiválási határidők figyelembevételével kell feldolgozni és tárolni.

A hírlevelek küldése bármikor lemondható - írásban a cég címén, vagy e-mailben info@hacohungary.hu címen.

Harmadik felek nem férhetnek hozzá a személyes adatokhoz, kivételt képeznek a szerződés céljának megvalósításához szükséges személyek (pl. szállító, banki intézet), a weboldal kezelője vagy hatósági szervek a vonatkozó jogszabályi rendelkezések értelmében.

A H LOGIC, s.r.o. intenzíven védi az Érintettek személyes adatait. Weboldalunkat és egyéb számítógépes rendszereinket technikai és szervezési intézkedésekkel védjük az adatokhoz való illetéktelen személyek általi hozzáféréstől, megváltoztatástól, feldolgozástól, valamint az adatok elvesztésétől és megsemmisítésétől.

Bármilyen kérdés esetén vegye fel a kapcsolatot cégünkkel a +421 31 551 9704 -es telefonszámon vagy a info@hacohungary.hu e-mail címen.

16. Záró rendelkezések

Minden szerződéses viszony irányadói a szlovák jogi előírások.

Az eladó fenntartja a jogot a jelen üzleti feltételek módosítására.

Abban az esetben, ha a vevő a módosított feltételekkel nem ért egyet, jogában áll az eladóval fennálló szerződéses jogviszonyát azonnali hatállyal felmondani. Ha a vevő nem értesíti az eladót a szerződéses jogviszony felbontásáról, úgy a hatálybalépés napjától az eladó javaslata szerint módosított feltételek érvényesek.

Az adásvételi szerződés nem igényel írásos formát. Amennyiben az adásvételi szerződést írásban kötötték meg, annak módosításait, kiegészítéseit is írásban kell megtenni.

Az eladó a személyes adatokat a Szlovák Köztársaság törvénytárában a személyes adatok védelméről szóló 428/2002 törvény 7 § 1. bekezdése értelmében kezeli. A Vevő az adásvételi szerződés megkötésével és ebből az adásvételi szerződésből eredő teljesítéssel összefüggésben, valamint az eladó marketing céljaira önkéntesen adja meg adatait. A vásárló bármikor jogosult visszavonni a személyes adatok kezeléséhez adott hozzájárulását.





Tippek és figyelmeztetések a felesleges félreértések elkerülésének érdekében:

  • kézbesítéskor azonnal ellenőrizze a csomagokat
  • ellenőrizze, hogy a szállítást követően nem sérültek-e a csomagok és ennek következtében a termékek
  • azonnal keresse meg a számlát az első csomagban (minden csomag el van látva sorszámmal és a feladott csomagok összszámáva, lásd a csomag oldalára külön felragasztott címkét)

További információért vagy bármilyen ellenvetéssel kapcsolatban keresse fel cégünket..




×